sobota, 10 grudnia 2011

Najpiękniejsze dekoracje świąteczne- Almi Décor

Almi Décor to nie miejsce, gdzie możesz kupić meble i dodatki do mieszkania. To miejsce magiczne, czary dzieją się tam w każdym pokoju, do którego wchodzisz. To luksusowy smak życia, który możesz przenieś do swojego domu.


źródło: NajlepszeGalerie.pl

Jednym humor poprawia kubek kawy ze Starbucksa*, innym kupowanie butów jeszcze innym wyjście do kina a ja czuję się jak Alicja w Krainie Czarów w Almi Décor. Okres świąteczny jest wyjątkowy, wystrój jest obłędny. Mam słabość do choinek, a te w sklepie są tak bajecznie ubrane w niezwykłe świąteczne ornamenty.

Sami zobaczcie jak one są bogato zdobione. Moim marzeniem byłoby ubranie swojej tylko w te damy i kolorowe światełka. Ach!

źródło: http://www.almi-decor.com/browser/index.php?lang=PL

źródło: http://www.almi-decor.com/browser/index.php?lang=PL

Najnowszy katalog możesz zobaczyć klikając tu.

*Starbucks w Polsce nie ma nic wspólnego ze Starbucksem w US... tu to sam cukier... heh

2 komentarze:

  1. witaj. Co do ciasteczko25 chyba cię rozumiem, ja oglądam ją bo bardzo podoba mi się jej wykonanie makijaży, jednak co do osobowości jej to też nie przepadam. Świetny blog, a co do Almi Decor to strasznie lubie odwiedzać ich sklepy, jest tam tak magicznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, zawsze omijam Almi Decor, zachodzę raczej do Home&You, które mnie zachwyca. Ale te ozdoby są bardzo oryginalne i niepowtarzalne, chyba zajrzę będąc w galerii do Almi Decor:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...