wtorek, 14 lutego 2012

SPRAW, ABY WALENTYNKI 2012 BYŁY NAJPIĘKNIEJSZE W TWOIM ŻYCIU


Walentynki już dziś!!! czy wiesz jak udekorować stół na romantyczną kolację? Co powiesz na kąpiel z lampką szampana z drugą swoją połówką. Pozwól , że cię oczaruję inspiracjami walentynkowymi a Ty sama zadecydujesz co Ci się najbardziej podoba :*
W tej sukience będziesz wyglądać wyjątkowo, chcesz poprawić figurę, to zapraszam do siebie na innego bloga, gdzie pisałam o ćwiczeniach na Walentynki klik

zdjęcie z aukcji na ebay


Od razu wiadomo, że w tym domu miłość wiruje wszędzie. Bardzo łatwy do zrobienia wieniec w kształcie serca możesz zrobić sama.

źródło

Taka głęboka czerwień kanapy zachęca do wyznania miłości drugiej osobie, koniecznie musisz ją mieć!

Kanapa do kupienia na ebay
Przez żołądek do serca, u mnie sprawdzone przysłowie, Kolacji Ci nie ugotuję, ale pomogę w przygotowaniach.

źródło kliknijcie na nie aby przeczytać tez jak zrobić pyszności na kolacje
Walentynkowa kolacja powinna być przygotowana z sercem, dlatego specjalnie dla Was wyszukałam serduszkowe garnki, miski i talerze.


źródło zdjęcia z aukcji na ebay
zdjęcie różowych miseczek pochodzi z aukcji ebay
Jeżeli nie jesteś zwolenniczką różu to kolej teraz na czerwony.
źródło klik
Dekoracja stołu:

kolejne dwa zdjęcia pochodzą z tej samej strony

Przepiękny bukiet- ja niestety nie dałabym rady go zrobić, wazon wypełniony
jest pomalowanymi farbą na czerwono orzechami pistacjowymi , które kocham :P
 
Kolejna dekoracja z użyciem orzechów pistacjowych
klik źródło
źródło koniecznie kliknij na to źródło jeżeli chcesz poznać przepisy na walentynkową ucztę

źródło
I to ciacho mniam
źródło


Czekolada z truskawek, niebo dla podniebienia DIY
źródło

 Pamiętaj o nastrojowym oświetleniu:

DIY ja zrobić dekoracje samemu, oto kilka inspiracji dla Ciebie:

Źródło
Łazienka:

Mydełka w kształcie serca są przesłodkie - źródło

Kąpiel z płatkami róż źródło
Sypialnia:

źródło

źródło

Życzę Ci wspaniałych WALENTYNEK 2012!!



2 komentarze:

  1. piękne inspiracje, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że masz jeszcze inne blogi ;) a juz tak długo Cie odwiedzam na shapie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...