wtorek, 8 lutego 2011

OSTATNIO BYŁO O KRZESŁACH DO JADALNI DZIŚ BĘDZIE O FOTELACH

Fotel- cudowny mebel, który powinien zapewnić relaks swojemu użytkownikowi. Czy tak jest? Proszę odpowiedzieć sobie samemu na to pytanie...
Przeraża mnie wyobraźnia polskich projektantów mebli. To muszą być bardzo smutni ludzie, widzący wszytko w szaro-burych kolorach. Łączenie metalu, drewna, materiału- moje oczy!!!! Poniżej przykładowe fotele z polskich mieszkań i domów.



A mogłoby być tak pięknie, finezyjnie, z pomysłem i nutką szaleństwa.

Mój niekwestionowany zwycięzca: ostatnio pokochałam zamkowy styl, kształt fotelu jest idealny, do tego kolorowe mozaikowe obicie! Ach! Cudo!

Kiedyś będąc u siostry przechodziłam koło bardzo fancy sklepu z meblami, zobaczyłam tam sofę z przeogromnym oparciem, od tej pory marzy mi się mieć coś podobnego w przyszłości w moim domu!
Prostota.

Zamkowy styl:







Kocham kolory, ale nawet dla mnie to za dużo. Chociaż patrząc na ten obrazek czuję ogromny przypływ pozytywnej energii.

Modernistycznie i ekstrawagancko:

Choć nie jestem fanką modernistycznego stylu, mogę sobie wyobrazić jak nieziemsko wygodny jest ten fotel. Poproszę kawę i dobrą książkę :) hahahha

Modna w tym sezonie zebra i panterka- mrauu:


Milutko:
Widzę się w nim zwinięta w zimowy wieczór z gorącą herbatą z kocykiem.

Ognista czerwień:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...